Heat Service to pełna automatyzacja obsługi urządzeń grzewczych.
Krok 1:
Twój klient zgłasza awarię poprzez dedykowany formularz
Krok 2:
Heat Service automatycznie przydziela najbliższy serwis z Twojej bazy, który otrzymuje powiadomienie
Krok 3:
Przydzielony serwis kontaktuje się z klientem i umawia termin naprawy
Krok 4:
Wygodnie rozliczasz się z serwisem za wykonane zlecenie
Dzięki Heat Service zyskujesz kontrolę nad procesem napraw i rozliczeń. Jeśli zgłoszona usterka nie wymaga przyjazdu na miejsce fachowca, klient ma do dyspozycji funkcję Dzięki niej ma możliwość uzyskania porady od serwisu za pośrednictwem telekonferencji. Serwisant udzieli odpowiednich instrukcji, umożliwiających samodzielne, błyskawiczne usunięcie usterki.
Heat Service w wersji dla producentów to:
A. Oszczędność czasu pracowników
B. Wszystkie zlecenia i naprawy zebrane w jednym miejscu.
C. Lepsze przyporządkowanie serwisu do lokalizacji i specyfikacji napraw.
D. Najwyższa jakość obsługi klienta
E. Szybka reakcja w sytuacjach awaryjnych
F. Profesjonalne zarządzanie sytuacjami problematycznymi w relacjach z klientem
G. Ochrona bazy danych serwisów