Dla producentów

Skutecznie i zdalnie zarządzaj naprawami w ramach gwarancji!

Heat Service to pełna automatyzacja obsługi urządzeń grzewczych.

Krok 1:

Twój klient zgłasza awarię poprzez dedykowany formularz

Krok 2:

Heat Service automatycznie przydziela najbliższy serwis z Twojej bazy, który otrzymuje powiadomienie

Krok 3:

Przydzielony serwis kontaktuje się z klientem i umawia termin naprawy

Krok 4:

Wygodnie rozliczasz się z serwisem za wykonane zlecenie

Dzięki Heat Service zyskujesz kontrolę nad procesem napraw i rozliczeń. Jeśli zgłoszona usterka nie wymaga przyjazdu na miejsce fachowca, klient ma do dyspozycji funkcję Dzięki niej ma możliwość uzyskania porady od serwisu za pośrednictwem telekonferencji. Serwisant udzieli odpowiednich instrukcji, umożliwiających samodzielne, błyskawiczne usunięcie usterki.

Heat Service w wersji dla producentów to:

A. Oszczędność czasu pracowników

B. Wszystkie zlecenia i naprawy zebrane w jednym miejscu.

C. Lepsze przyporządkowanie serwisu do lokalizacji i specyfikacji napraw.

D. Najwyższa jakość obsługi klienta

E. Szybka reakcja w sytuacjach awaryjnych

F. Profesjonalne zarządzanie sytuacjami problematycznymi w relacjach z klientem

G. Ochrona bazy danych serwisów

Pakiety usług dla producentów

Pro

Dla producentów, mających mniejszą bazę serwisantów oraz zgłoszeń naprawy.

podłączenie 400 punktów serwisowych

1000 zgłoszeń klientów/msc.

*W celu wyceny wdrożenia pakietu oraz opłacenia abonamentu skontaktuj się z nami: kontakt@heatservice.pl

Enterprise

Dla producentów, mających większą bazę serwisantów oraz zgłoszeń od klientów.

podłączenie 800 punktów serwisowych

2000 zgłoszeń klientów/msc.

Wdrożenie funkcjonalności Heat Service na Twojej stronie internetowej lub na dedykowanej subdomenie twojafirma.heatservice.pl

Support personalny

*W celu wyceny wdrożenia pakietu oraz opłacenia abonamentu skontaktuj się z nami: kontakt@heatservice.pl