Blog

Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania

01


Jesteś właścicielem serwisu?

Platforma Heat Service jest narzędziem ułatwiającym codzienną pracę serwisów. Zastosowanie inteligentnych rozwiązań pozwala zaoszczędzić czas, jak i również dopasować poziom usługi do zapytania klienta. Platforma posiada szereg niedostępnych dotychczas funkcjonalności

Zobacz więcej infromacji

02


Heat Service połączy Cię
z właściwym serwisem

Heat Service jest platformą, która w przejrzysty i prosty sposób ułatwi Ci kontakt i rozwiązywanie trudnych sytuacji w związku z awariami bądź problemami z urządzeniami grzewczymi w Twoim domu.

Zobacz więcej infromacjistrzałka w prawo

03


Subskrypcyjna naprawa urządzeń grzewczych

Abonament na naprawę urządzeń grzewczych jest dotychczas niespotykanym rozwiązaniem na polskim rynku. Za sprawą objęcia subskrypcją Twojego urządzenia nie będziesz musiał martwić się o sytuacje awaryjne.

Zobacz więcej infromacji

04


Bezpłatna wyszukiwarka urządzenia grzewczego

Znajdź urządzenie perfekcyjnie dostosowane do Twoich potrzeb! Heat Service jest platformą, która w przejrzysty i prosty sposób ułatwi Ci kontakt i rozwiązywanie trudnych sytuacji w związku z awariami bądź problemami z urządzeniami grzewczymi w Twoim domu.

Zobacz więcej infromacjistrzałka w prawo

05


Heat Service jako SaaS

Korzyści dla producentów z dołączenia do platformy

Zobacz więcej infromacji

Dzięki Heat Service z procesu rejestracji zgłoszenia serwisowego zostaje wyeliminowana rola pracownika firmy odpowiedzialnego za przypisanie danego serwisu do lokalizacji zdarzenia oraz ustalenia godziny realizacji usługi. System automatycznie będzie w stanie wyliczać koszt dojazdu serwisanta na miejsce, jeżeli umowy pomiędzy producentem a serwisem to uwzględniają. Jedyną rolą, w której pozostanie czynnik ludzki, będzie wymuszona zmiana przydzielonego serwisu lub też weryfikacja zgłoszeń, bowiem w niektórych wypadkach wystarczające może być wyłącznie udzielenie odpowiednich wskazówek.

Ponadto producent będzie w stanie sortować zgłoszenia na podstawie wybranych przez siebie parametrów, co ułatwi prowadzenie statystyk awaryjności urządzeń.

Dzięki 'Heat Service' oferowanym w modelu SaaS eliminacji ulegną nieefektywne formularze kontaktowe stosowane obecnie przez producentów do celów przyjmowania zapytań ogólnych, zapytań ofertowych, jak i zgłoszeń serwisowych.