Heat Service połączy Cię
z właściwym serwisem

Wszyscy zdają sobie sprawę, że sytuacje awaryjne często zdarzają się w najmniej oczekiwanym momencie. Są stresujące, często wymagają od nas technicznej wiedzy, której przecież nie musimy posiadać. Wtedy liczymy na szybką pomoc i reakcję. Mamy na głowie masę innych obowiązków, a awaria pieca w zimie potrafi przysporzyć nam wiele problemów. Mamy na to rozwiązanie.

Dzięki aplikacji Heat Service nie będziesz już musiał dłużej pamiętać o przeglądach, a w momencie, gdy coś się stanie – masz na wyciągnięcie ręki fachowców, którzy szybko i sprawnie podejdą do tematu.

Najważniejsze korzyści, jakie odczujesz z posiadania naszej aplikacji:

  • Dostęp do panelu 24 godziny na dobę – W każdej chwili możesz zgłosić problem. Widzisz czy i jaki serwis odebrał Twoje zgłoszenie. Nie musisz już więcej “wisieć” na słuchawce w oczekiwaniu na połączenie.
  • Szybki kontakt z serwisem – serwis ma 5 minut na reakcję na Twoje zgłoszenie. Możesz być pewny, że Twoja sprawa nie utknie w przekierowaniach i zostanie rozwiązana sprawnie.
  • Możliwość konsultacji – Pewnie nieraz zdarzyło się, że nagle na ekranie wyskakuje powiadomienie bądź błąd o nieznanym pochodzeniu. Zamiast szukać w Internecie lub w instrukcji obsługi możesz szybko skonsultować problem z fachowcem. Pokieruje on dalszymi działaniami i zaleci najlepszy sposób rozwiązania problemu.
  • Wgląd w historię napraw i rachunki – Masz na bieżąco kontrolę. Wiesz, kiedy i jakie naprawy były wykonane. W przypadku zmiany serwisu możesz przekazać mu historię realizacji.
  • Dobór czasu naprawy – dopasowany harmonogram. Sam najlepiej wiesz, w jakich godzinach i w jakim dniu możesz być w domu, aby odbyła się naprawa. W aplikacji w łatwy sposób zaznaczysz preferowany czas.
  • Wybór serwisu spełniającego oczekiwania – Współpracujemy tylko z rzetelnymi i sprawdzonymi wykonawcami rekomendowanymi przez producentów urządzeń, którzy posiadają wiedzę i umiejętności, aby zapewnić jak najlepszą usługę.

Funkcje, jakie znajdziesz w aplikacji:

  • Formularz zgłoszenia – w którym jednym kliknięciem możesz zgłosić awarię urządzenia i wybrać dogodną formę realizacji usługi – przyjazd na miejsce bądź konsultacja z fachowcem.
    Po wykonanej usłudze możesz ocenić serwis, dodać komentarz bądź w przypadku sytuacji problemowej zgłosić spór.
  • Moje rachunki – widzisz wszystkie koszty i rozliczenia jakie były związane z naprawami.
  • Subskrypcyjna naprawa urządzeń grzewczych – możesz wykupić stały pakiet usługi. Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule (link).
  • Wyszukiwarka urządzenia grzewczego – planujesz wymianę swojego pieca lub budowę domu i chcesz wybrać urządzenie grzewcze, które spełni wszystkie pożądane funkcje? Dzięki temu kalkulatorowi przeanalizujemy potrzeby Twojego domu i dobierzemy idealne rozwiązanie.