FAQ

Platforma Heat Service jest narzędziem ułatwiającym
codzienną pracę serwisów

1. Jak mogę dołączyć do Heat Service jako klient indywidualny lub serwis?

W górnym pasku menu widoczne są osobne sekcje dla klienta indywidualnego oraz serwisu. Jako klient indywidualny możesz zarejestrować się poprzez Facebook, Google bądź ręcznie. Rejestracji serwisu może dokonać producent, którego urządzenia są serwisowane bądź serwis indywidualnie przechodząc do zakładki “Dołącz do nas” i wypełniając wszystkie kroki wymagane przy rejestracji.

2. Czy funkcjonalności platformy są płatne?

Platforma Heat Service pobiera płatności od klientów jedynie w przypadku funkcji “Konsultacji z Fachowcem” czyli konsultacji z serwisem w celu omówienia sposobu samodzielnej naprawy.

3. Czy moje dane są bezpieczne?

Oczywiście. Wszystkie szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce ochrony danych dostępnej na naszej stronie.

4. Czy mogę anulować zgłoszenie?

Opcja anulowania zgłoszenia jest dostępna do czasu gdy żaden z serwisów nie odpowie na zgłoszenie. Po tym czasie anulowanie nie jest możliwe.

5. Co w przypadku jeżeli podam termin naprawy, ale okaże się, że nie będę obecny/a w domu?

Na Państwa koncie dostępny jest chat z serwisem, można się z nimi skontaktować i ustalić nowy termin wizyty bądź konsultacji.

6. Jak zgłosić reklamację?

Po wykonanej usłudze mają Państwo możliwość wystawienia opinii. W przypadku reklamacji dostępna jest opcja “Zgłoś spór”, w której mogą Państwo opisać przebieg usługi oraz zakres potencjalnej reklamacji.

7. Jak długo będę czekać na konsultację?

Heat Service posiada ustalone procedury przyjmowania zgłoszeń przez serwisy. Czas oczekiwania na „Konsultację z fachowcem” uzależniony jest ściśle od ilości aktywnych w danym czasie serwisów dostępnych pod kątem przyjęcia Twojego zgłoszenia.

8. Czy mogę dostać fakturę?

Tak, opcja ta jest dostępna w “Moje rachunki”.

9. Jak anulować subskrypcję?

Należy w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta Heat Service.

10. Jak mogę zmienić kolejność pracy w kalendarzu?

Poprzez wejście na konkretne zgłoszenie serwisowe, następnie szczegóły naprawy a kolejno w edycję zgłoszenia i zmianę terminu.

11. Czy można edytować przyjęte zgłoszenie?

Tak. Poprzez wejście na konkretne zgłoszenie serwisowe, następnie szczegóły naprawy a kolejno w edycję zgłoszenia.

12. Czy mogę usunąć serwis z platformy?

Tak. Każdy serwis posiada własne konto w platformie Heat Service i jest uprawniony do zarządzania (edycja danych, zawieszenie konta oraz usunięcie).

13. Czy mogę wygenerować zbiorczy raport z wykonanych napraw?

W serwisie dostępna jest lista wszystkich napraw, istnieje możliwość oznaczenia wszystkich usług i pobrania raportu w pliku cvs.