Subskrypcyjna naprawa urządzeń grzewczych

Zapewniamy dostęp 24 godziny na dobę do fachowej pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów. Po określeniu zakresu usługi przesłaniu formularza, akceptacji umowy i podpięciu karty masz gotowy panel zarządzania subskrypcją.

Miesięczny koszt usługi obliczymy na podstawie:

  • Typu urządzenia,
  • Marki urządzenia,
  • Modelu urządzenia,
  • Data pierwszej rejestracji urządzenia,
  • Danych adresowych

Zgłoszony formularz zostanie przez nas przetworzony. W przypadku pozytywnej weryfikacji otrzymasz umowę oraz regulamin na swoje konto w Heat Service. Po zaakceptowaniu dokumentów w kolejnym kroku poprosimy Cię o dodanie danych karty kredytowej.
Od tej chwili zostajesz objęty subskrypcją i masz zapewniony profesjonalny serwis na wyciągnięcie telefonu.

Dostępne opcje w abonamencie:

Konsultacja z fachowcem

Wyskoczył Ci błąd na ekranie urządzenia? Zauważyłeś nieprawidłowe funkcjonowanie pieca? Nie musisz przeszukiwać Internetu czy szukać instrukcji obsługi. Skontaktuj się z swoim serwisem. Mają już informacje o Twoim urządzeniu, więc od razu zostaniesz pokierowany do odpowiednich osób, które w rzetelny sposób udzielą Ci pomocy. Zweryfikują rodzaj błędu czy awarii i pokierują dalej.

Przyjazd na miejsce

Wiesz już, że awaria jest poważna? Wystarczy, że uruchomisz aplikację – uzupełnisz opis oraz dodatkowo prześlesz zdjęcia. Następnie zaznaczysz możliwy termin wizyty u Ciebie i serwis podejmie już wszelkie niezbędne kroki, aby w wyznaczonym czasie dokonać naprawy i zapewnić Ci ciągłość działania urządzenia.

Moje rachunki

Wiesz, ile i za co płacisz. Masz na bieżąco kontrolę nad wydatkami. W każdej chwili możesz odpiąć swoją kartę i zrezygnować z abonamentu.

Historia

Pełna lista wykonanych usług.