Jesteś właścicielem serwisu?

Zastosowanie inteligentnych rozwiązań pozwala zaoszczędzić czas, jak i również dopasować poziom usługi do zapytania klienta. Platforma posiada szereg niedostępnych dotychczas funkcjonalności rozwiązujących problemy branży usług serwisowych.

Dzięki platformie Twój serwis będzie mógł:

  • Zoptymalizować zakres usług,
  • Określić dokładny obszar oferowanych usług,
  • Analizować przesłane zgłoszenia (zdjęcia, opisy problemu, wcześniejsze rozmowy z klientem),
  • Planować realizację (kalendarz napraw),
  • Planować harmonogramy pracy serwisu.

Funkcje

Funkcje, jakie znajdziesz w panelu:

  • Skrzynka odbiorcza ‘Przyjazd na miejsce’ – będą do niej trafiały dopasowane zgłoszenia klientów ze wszystkimi ich danymi. Serwis ponadto ma możliwość podjęcia czatu z klientem. Serwis będzie miał 3 opcje reakcji na dane zgłoszenie: zaakceptuj | odrzuć | zadaj pytanie (podjęcie czatu). Po wybraniu opcji ‘zaakceptuj’ w serwisie wyświetli się numer telefonu (następuje przekierowanie) łączący serwis z klientem.
  • Skrzynka odbiorcza ‘Konsultacja z fachowcem’ – będą do niej trafiały dopasowane zgłoszenia klientów z dedykowanym numerem przyporządkowanym klientowi. Serwis ponadto ma możliwość podjęcia czatu z klientem. Serwis będzie miał 3 opcje reakcji na dane zgłoszenie: zaakceptuj | odrzuć | zadaj pytanie (podjęcie czatu).
  • Po wybraniu opcji ‘zaakceptuj’ w serwisie wyświetli się numer telefonu (następuje przekierowanie) łączący serwis z klientem.
  • Zbiór wszystkich zgłoszeń dodawanych jako publiczne – będą one uszeregowane domyślnie – od najnowszych do najstarszych. Serwis będzie miał możliwość ich sortowania (po czasie zgłoszenia, odległości, typie urządzenia, marce) oraz wyszukiwania po nazwie. W przypadku opcji ‘Konsultacja z fachowcem’ zgłoszenie zniknie po odbytej rozmowie pomiędzy klientem a serwisem.
  • Moje wypłaty – aktualny stan konta serwisu wraz z możliwością zarządzania wypłatami
  • Zrealizowane usługi – tutaj dostępny będzie formularz usługi zgłoszony przez klienta wraz z przypisaną od niego recenzją.
  • Moje rachunki – panel do rozliczeń pomiędzy podmiotami.
  • Kalendarz – powinien uwzględniać wszystkie zaakceptowane przez serwis usługi (nie tylko nagłe, lecz także te, które klienci chcą dokonać w przyszłości) i dostosowywać się do świąt oraz dni i godzin pracy określonych przez serwis).
  • Ustawienia profilu – możliwość edycji danych przedłożonych w formularzu rejestracji profilu.

Instrukcja

Instrukcja tworzenia konta:

Tak jak każda platforma, również w Heat Service niezbędne jest założenie profilu serwisu oraz zalogowanie się. Nie zajmie to więcej niż 5 minut, a wprowadzone dane będą już widoczne dla użytkowników aplikacji.

Rejestracja

Na ekranie głównym widoczny jest przycisk do rejestracji. Po kliknięciu będzie wymagane wypełnienie poniższych danych – w dwóch krokach.

1

2

3

Krok 1:

Najlepiej posługiwać się danymi firmowymi, a nie prywatnymi (adres e-mail).

Krok 2:

Poprosimy o bardziej szczegółowe dane. Po uzupełnieniu wszystkich widocznych pól oraz przesłaniu do nas formularza rejestracyjnego otrzymasz na podany adres mailowy prośbę o weryfikację adresu i profilu. Po potwierdzeniu adresu mailowego będziesz mógł już logować się do serwisu (jako serwis korzystać najlepiej z opcji loginu mailowego)

Krok 3:

Ostatnim krokiem jest uzupełnienie szczegółowych danych o Twoim serwisie znajdujących się na platformie:
Nazwa serwisu
Imię i nazwisko przedstawiciela
Liczba pracowników mogących partycypować wewnątrz platformy
Lista typów urządzeń naprawianych przez serwis (np. kotły, piece kaflowe, kominki)
Godziny pracy przyporządkowane do dni tygodnia
( x ) zgoda na otrzymywanie zleceń poza godzinami pracy
( x ) zgoda na dojazdy dłuższe niż maksymalna odległość dojazdu pod warunkiem otrzymania premii
Domyślna stawka za usługę „Konsultacja z fachowcem” (stawka jest stała niezależnie od długości rozmowy, domyślna jej wysokość to 15 zł jednakże serwis może ją podwyższyć)
Domyślna stawka za usługę „Przyjazd na miejsce” (stawka jest stała niezależnie od długości czasu pracy, domyślna jej wysokość to 120 zł jednakże serwis może ją podwyższyć)
Domyślna kaucja pobierana od klienta w przypadku usługi „Przyjazd na miejsce” (domyślna jej wysokość to 40 zł jednakże serwis może ją podwyższyć)
Maksymalna odległość dojazdu do wskazanego miejsca wyrażona w km
Premia % za wykonywanie zleceń poza godzinami pracy (domyślna to 50%, jednakże serwis może ją podwyższyć)
Premia kwotowa za każdy km ponad maksymalną odległość (domyślnie 2 zł)
Numer rachunku bankowego przeznaczonego do wypłat
To już wszystko. Po wykonaniu tych 3 kroków możesz w pełni korzystać z usług znajdujących się w platformie.