Zapewniamy dostęp 24 godziny na dobę do fachowej pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów. Po określeniu zakresu usługi przesłaniu formularza, akceptacji umowy i podpięciu karty masz gotowy panel zarządzania subskrypcją.
Miesięczny koszt usługi obliczymy na podstawie:
- Typu urządzenia,
- Marki urządzenia,
- Modelu urządzenia,
- Data pierwszej rejestracji urządzenia,
- Danych adresowych
Zgłoszony formularz zostanie przez nas przetworzony. W przypadku pozytywnej weryfikacji otrzymasz umowę oraz regulamin na swoje konto w Heat Service. Po zaakceptowaniu dokumentów w kolejnym kroku poprosimy Cię o dodanie danych karty kredytowej.
Od tej chwili zostajesz objęty subskrypcją i masz zapewniony profesjonalny serwis na wyciągnięcie telefonu.
Dostępne opcje w abonamencie:
Konsultacja z fachowcem
Wyskoczył Ci błąd na ekranie urządzenia? Zauważyłeś nieprawidłowe funkcjonowanie pieca? Nie musisz przeszukiwać Internetu czy szukać instrukcji obsługi. Skontaktuj się z swoim serwisem. Mają już informacje o Twoim urządzeniu, więc od razu zostaniesz pokierowany do odpowiednich osób, które w rzetelny sposób udzielą Ci pomocy. Zweryfikują rodzaj błędu czy awarii i pokierują dalej.
Przyjazd na miejsce
Wiesz już, że awaria jest poważna? Wystarczy, że uruchomisz aplikację – uzupełnisz opis oraz dodatkowo prześlesz zdjęcia. Następnie zaznaczysz możliwy termin wizyty u Ciebie i serwis podejmie już wszelkie niezbędne kroki, aby w wyznaczonym czasie dokonać naprawy i zapewnić Ci ciągłość działania urządzenia.
Moje rachunki
Wiesz, ile i za co płacisz. Masz na bieżąco kontrolę nad wydatkami. W każdej chwili możesz odpiąć swoją kartę i zrezygnować z abonamentu.
Historia
Pełna lista wykonanych usług.